1. Paczki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
2. Zamówiony towar wysłany jest w 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie, bądź od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia (wysyłka za pobraniem).
3. Jeżeli Klient wybrał odbiór w Salonie Koemi, towar zostanie przygotowany do odbioru dla klienta w ciągu maksymalnie 1-2 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.
4. Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska GLS, InPost, Poczta Polska – przewidywany czas dostawy to 2-3 dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.
5. Zamówiony towar jest solidnie zapakowany, bez możliwości uszkodzenia w transporcie. W razie stwierdzenia uszkodzeń, mogących być wynikiem nieprawidłowego transportu, należy spisać protokół szkody z firmą dostarczającą przesyłkę a następnie poinformować Sprzedawcę – email lub telefonicznie, w celu wyciągnięcia konsekwencji prawnych wobec przewoźnika.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane opóźnieniem dostawy lub zagubieniem przesyłki przez firmę przewozową.