Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje cenę przesyłki?
- Nie, cena przy produkcie obejmuje tylko wartość towaru. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.Czy możliwa jest dostawa za granicę Polski?
- Nie. Towar wysyłany jest tylko na terenie Polski.
Jakie są dane do przelewu?
Koemi Sp.J.
Danuta Obuchowicz, Maria Tomalik
11-001 Dywity
ul. Słoneczna 2
NUMER KONTA: 91 1140 1111 0000 4162 7900 1001
NIP: 586-19-88-412
Czy możliwe jest otrzymanie paragonu fiskalnego?
- Oczywiście, paragon fiskalny dołączany jest do każdej przesyłki.Czy możliwe jest otrzymanie faktury VAT?
- Oczywiście, faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta i dołączana jest do przesyłki.Złożyłam/-em 2/3/4 zamówienia, czy możliwe jest przesłanie zamówionego towaru jedną przesyłką?
- Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta mailowo lub telefonicznie, podając numery zamówień. Wówczas zamówienie zostanie połączone w jedno.Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym są takie same?
- To zależy od aktualnych promocji.Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?
- Tak po przedpłacie. Odbiór odbywa się w naszym Salonie stacjonarnym przy ul. 11 Listopada 7 w Olsztynie.Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą być wysłane pod dwa różne adresy?
- Oczywiście, jest taka możliwość. Należy wówczas mailowo wystosować odpowiednią adnotację.