+48 509 935 788; pon.-pt: 8:00-15:30 | Kontakt
Lista ulubionych jest pusta.
Koszyk jest pusty.

FAQ

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje cenę przesyłki?

- Nie, cena przy produkcie obejmuje tylko wartość towaru. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

Czy możliwa jest dostawa za granicę Polski?

- Nie. Towar wysyłany jest tylko na terenie Polski.

Jakie są dane do przelewu?

Koemi Sp.J. 
Danuta Obuchowicz, Maria Tomalik
11-001 Dywity
ul. Słoneczna 2


NUMER KONTA: 91 1140 1111 0000 4162 7900 1001
NIP: 586-19-88-412

Czy możliwe jest otrzymanie paragonu fiskalnego?

- Oczywiście, paragon fiskalny dołączany jest do każdej przesyłki.

Czy możliwe jest otrzymanie faktury VAT?

- Oczywiście, faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta i dołączana jest do przesyłki.

Złożyłam/-em 2/3/4 zamówienia, czy możliwe jest przesłanie zamówionego towaru jedną przesyłką?

- Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta mailowo lub telefonicznie, podając numery zamówień. Wówczas zamówienie zostanie połączone w jedno.

Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym są takie same?

- To zależy od aktualnych promocji.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?

- Tak po przedpłacie. Odbiór odbywa się w naszym Salonie stacjonarnym przy ul. 11 Listopada 7 w Olsztynie.

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą być wysłane pod dwa różne adresy?

- Oczywiście, jest taka możliwość. Należy wówczas mailowo wystosować odpowiednią adnotację.

 

Wróć do Koemi.pl! ❤