+48 509 935 788; pon.-pt: 8:00-15:30 | Kontakt
Lista ulubionych jest pusta.
Koszyk jest pusty.

Wymiana, zwroty, reklamacje

Wymiana, zwroty

 

 

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyn

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sklep www.koemi.pl lub sklep Koemi. ul Lubelska 43 A, 10-410 Olsztyn tel: 89 532 03 30 kom: 509 935 788 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład protokoły wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

4. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta, o ile nie stanowi to dla niego uciążliwości, o dołączenie do zareklamowanego produktu kopii paragonu albo faktury VAT bądź innego dowodu zawarcia transakcji, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia przez Sprzedawcę reklamacji. W przypadku zagubienia paragonu bądź faktury VAT oraz nieposiadania innego dowodu zawarcia transakcji, Konsument proszony jest o dołączenie do zareklamowanego produktu oświadczenia w tradycyjnej formie pisemnej o zagubieniu paragonu bądź faktury VAT. Istnieje możliwość skorzystania z wzoru oświadczenia o zagubieniu paragonu dostępnego oświadczenie o zagubieniu paragonu

5. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który może wydrukować i wypełnić. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie sklepu internetowego, kliknij “tutaj”. Następnie może go wysłać drogą pocztową bądź elektroniczną.

6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Koemi zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie dłużej niż w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Koemi).

8. Zwrot płatności zostanie dokonany za pomocą zwrotu na konto Klienta chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

9. Sklep Koemi może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru, wraz z kompletem metek i oryginalnym opakowaniem, w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem, bądź zniszczeniem podczas transport. Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe należy odsyłać w twardym kartonie (Uwaga! oryginalne pudełko produktu nie może służyć jako ostateczne opakowanie do wysyłki! Zwrot, który zostanie wysłany jedynie w pudełku oryginalnym produktu, może ulec zniszczeniu podczas transportu, co wpływa na stan i wartość produktu). Towar uszkodzony podczas transport w  wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/ wymianie.

11. Artykuły pończosznicze przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi.

12. Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie,  nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.

13. Rzeczy należy odesłać na adres: Sklep Koemi.pl, ul. Lubelska 43A, 10-410 Olsztyn niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

14.Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

15.Klient może także zwrócić rzecz w Salonie Koemi przy ul. 11 Listopada 7 w Olsztynie, jeżeli była tam odbierana.

16. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

17. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

18. Uwaga! Zwracany towar bez wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu (można go wysłać również drogą elektroniczną), nie będzie rozpatrywany.

 

Reklamacje

 

 

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów sklep ponosi odpowiedzialność za wady.

2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Koemi może być reklamowana zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

3. Reklamacje można złożyć drogą pocztową

4. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja”, kliknij “tutaj”, który można wypełnić online lub wydrukować, a następnie odesłać towar na adres: Sklep Koemi.pl ul. Lubelska 43A 10-410 Olsztyn. Towar prosimy odsyłać czysty, bez śladów użytkowania, odpowiednio zabezpieczony, aby nie został dodatkowo uszkodzony podczas transportu.

5. Sklep Koemi po otrzymaniu reklamowanego towaru odsyła go (1-2 dni) do producenta, który następnie rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od otrzymania produktu.

6. Sklep Koemi informuje klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji przez producenta.

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot gotówki na podany numer konta bankowego.

8. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

 

Pliki do pobrania

Oświadczenie o zagubieniu paragonu

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz reklamacji
Wróć do Koemi.pl! ❤